Betalen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het betalen van je bestelling. Benieuwd welke betaalmethoden allemaal beschikbaar zijn bij Happy Head? Ga dan direct naar onze betaalmogelijkheden. Mocht het je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op via onze contactpagina

Onze betaalmogelijkheden

Bij Happy Head kun je eenvoudig al je bestellingen plaatsen en betalen met alle vertrouwde en meest gebruikte betaalmethoden. Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • Visa
  • Mastercard
  • Apple Pay
  • PayPal
IDeal
Visa
PayPal
MasterCard
Apple Pay

Snel antwoord op je vraag

Stap 1: winkelwagen

Plaats je artikel(en) in de winkwelwagen met de knop: Toevoegen aan winkelwagen. Zodra je de artikelen hebt toegevoegd kun je kiezen uit: Bekijk de winkelwagen, voor een overzicht van de toegevoegde producten of Afrekenen om direct naar stap 2 te gaan.

Stap 2: Gegevens

Vul je persoonlijke gegevens in. Door gebruik te maken van een Happy Head account gaat het plaatsen van een bestelling nog sneller! 

Stap 3: Bezorgen

Vul je bezorgadres in als deze niet gelijk is aan je factuuradres. Onze bestellingen worden verstuurd met PostNL en worden in de meeste gevallen de volgende dag al bij je thuis bezorgd.

Stap 4: Betalen

Als laatste stap kies je de betaalmethode waarvan jij gebruik wilt maken. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling bekijken.

In je winkelwagentje kun je eenvoudig je kortingscode toepassen op je huidige bestelling. Dit veld wordt aangeduid met ‘Waardebon’. Vul hier je code in en klik vervolgens op ‘Waardebon toepassen’. Vanaf dat moment wordt je korting direct verrekend en kun je verder met bestellen.

Ben je vergeten je kortingscode in te vullen in het winkelwagentje? Bovenaan op de afrekenpagina vind je een tweede mogelijkheid om de kortingscode te verzilveren. Let op: je kunt maar 1 kortingscode tegelijk gebruiken.

Bij Happy Head kun je eenvoudig al je bestellingen plaatsen en afrekenen met alle vertrouwde en meest gebruikte betaalmethoden. Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • Visa
  • Mastercard
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • PayPal
IDeal
Visa
PayPal
MasterCard
Apple Pay
Google Pay

Zodra je bestelling bij ons in het systeem is binnengekomen, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in ‘Mijn account’ onder bestellingen. Hier kun je al je bestellingen terugvinden met de bijbehorende facturen.

Wij nemen je retourzending zo spoedig mogelijk in behandeling zodra wij deze hebben ontvangen. Je retourzending zal in de meeste gevallen binnen 1 à 2 werkdagen zijn. Als de retourzending aan de voorwaarden voldoen zal het geld teruggestort worden naar het rekeningnummer waarmee de bestelling betaald is. Je kunt het teruggestorte bedrag binnen 1 à 2 werkdagen nadat de terugbetaling is afgerond op je rekening verwachten. 

Via ‘Volg je bestelling’ onderaan de pagina onder klantenservice kun je direct de status van je bestelling zien. Je hoeft hiervoor alleen je bestelnummer of het e-mailadres die je hebt gebruikt tijdens het afrekenen in te vullen.

Daarnaast ontvang je altijd een verzendbevestiging met de Track & Trace gegevens van je bestelling in de mail zodra je bestelling is verzonden. De actuele status van je pakketje is direct zichtbaar op de PostNL website door op de link te klikken.