Bezorgen
Je vindt hier antwoord op al je vragen over het verzenden en bezorgen van je bestelling. Mocht het je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op via onze contactpagina.
Bezorging met PostNL
Alle bestellingen binnen Nederland worden verzonden met PostNL. Dit geldt voor onze brievenbus zendingen en onze normale pakket zendingen. *De bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 16:00 worden op dezelfde dag aan PostNL aangeboden. Deze bestellingen worden in de meeste gevallen de volgende dag al door PostNL op je gewenste bezorgadres afgeleverd.
Alle bestellingen binnen Nederland vanaf €35,- worden gratis bij je thuis bezorgd. Plaats je een bestelling onder de €35,- dan rekenen wij €7,25 verzendkosten. Mocht je bestelling in een brievenbuspakje verstuurd kunnen worden dan rekenen wij €4,75. Je ontvang altijd een Track & Trace code om je bestelling te volgen.
Bezorging in België
Bestellen vanuit België is ook mogelijk bij Happy Head. Belgische bestellingen worden ook verstuurd met PostNL. Alle bestellingen geplaatst voor 16:00 worden op dezelfde dag aan PostNL aangeboden. Over het algemeen worden deze bestellingen binnen 1 à 2 dagen op het gewenste adres afgeleverd.
Voor bezorging in België geldt: Bestellingen vanaf €100,- worden gratis bij je thuis bezorgd. Voor bestellingen onder de €100,- wordt €9,50 in rekening gebracht. Zodra je bestelling verstuurd is ontvang je de Track & Trace code om je bestelling te volgen.
Aangepaste bezorgmomenten tijdens de feestdagen
Rond Black Friday, kerst en nieuwjaar gelden er aangepaste aanlever- en bezorgtijden bij PostNL. Hieronder vind je een overzicht van de belangrijkste dagen en wat dit betekent voor jouw bestelling.
Extra drukte rond Black Friday
28 november (Black Friday)
In deze periode is het extra druk bij PostNL. Houd rekening met een langere levertijd dan gebruikelijk. PostNL en wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Kerstperiode
25 december (1e kerstdag) – Geen PostNL bezorging
26 december (2e kerstdag) – Geen PostNL bezorging
Bestellingen die je op of vlak voor deze dagen plaatst, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden. Door drukte rondom de feestdagen kan het langer duren voordat PostNL je bestelling bezorgd.
Nieuwjaarsdag
31 december & 1 januari (Nieuwjaarsdag)
Bestellingen worden vanaf 2 januari weer normaal verwerkt.
Snel antwoord op je vraag
Versturen binnen Nederland:
Alle bestellingen vanaf €35,- worden binnen Nederland gratis bezorgd. Bestel je iets onder de €35,- dan rekenen wij €7,25 verzendkosten. Mocht je bestelling in een brievenbuspakje verstuurd kunnen worden dan rekenen wij €4,75. Je ontvang een Track & Trace code om je bestelling te volgen voor normale zendingen en brievenbuspakjes.
Versturen naar België:
Bestelling vanaf €100,- worden gratis bezorgd in België. Is het totale orderbedrag lager dan €100,- dan rekenen wij €9,50 verzendkosten. Zodra je bestelling verstuurd is ontvang je een Track & Trace code om je bestelling te volgen.
Bestellingen op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur geplaatst worden dezelfde dag aan PostNL aangeboden. In de meeste gevallen wordt het de volgende dag door PostNL afgeleverd. Om aan een zo snel mogelijke levering te voldoen worden al onze producten uit eigen voorraad geleverd.
Plaats je een bestelling tussen vrijdag 16:00 en zondag 23:59, dan word je bestelling op maandag verzonden. Je bestelling wordt dan in vrijwel alle gevallen op dinsdag bezorgd.
Zodra je een bestelling hebt geplaats kun je deze volgen. Onderaan onze pagina vind je de ‘Volg mijn bestelling’ knop voor de meest actuele status van je bestelling. In de mail ontvang je de Track & Trace gegevens van de zending.
Versturen naar België:
Bestellingen die verstuurd worden naar België worden in de meeste gevallen binnen 1 à 2 dagen op het afleveradres afgeleverd door PostNL.
Via ‘Volg je bestelling’ onderaan de pagina onder klantenservice kun je direct de status van je bestelling zien. Je hoeft hiervoor alleen je bestelnummer of het e-mailadres die je hebt gebruikt tijdens het afrekenen in te vullen.
Daarnaast ontvang je altijd een verzendbevestiging met de Track & Trace gegevens van je bestelling in de mail zodra je bestelling is verzonden. De actuele status van je pakketje is direct zichtbaar op de PostNL website door op de link te klikken.
Al onze bestellingen worden verstuurd met PostNL. Dit geldt voor zowel normale zendingen als brievenbuspakjes.
Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste afleverpoging van PostNL, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace of via de mail.
PostNL laat dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is:
- Ze komen de volgende dag terug
- De bestelling ligt bij de buren
- De bestelling ligt bij een afhaalpunt
Onze excuses als we het verkeerde product naar je hebben opgestuurd!
Neem contact met ons op via onze contactpagina en we zorgen ervoor dat je het juiste product zo snel mogelijk thuis ontvangt. Het verkeerde artikel kun je gratis retour sturen met het door ons verstrekte retourlabel.
Het wijzigen van het bezorgadres kunnen wij wijzigen tot dat de zending van je bestelling is aangemaakt. Zodra je de Track & Trace e-mail van PostNL hebt ontvangen kan het bezorgadres door ons niet meer worden aangepast. Mocht je pakketje nog niet het complete sorteringsproces van PostNL zijn doorlopen dan is het vaak nog mogelijk om het bezorgadres via de Track & Trace link aan te passen.
