Retourneren
Je vindt hier antwoord op al je vragen over het retourneren van je bestelling. Mocht het je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op via onze contactpagina.
Retour sturen
Wil je jouw bestelling retour sturen? Dat is mogelijk. Je kan een retour aanvragen door in te loggen in je account. Onder “bestellingen” vind je alle bestellingen die je bij Happy Head hebt geplaatst. Kies de bestelling die je wilt retourneren en klik op de knop “retour aanvragen”. Vervolgens zie je een overzicht van de producten die je hebt besteld. Selecteer het product of de producten die je retour wilt sturen. Klik op retour aanvragen en wij zullen je retouraanvraag goedkeuren als het verzoek aan de retourvoorwaarden voldoet. Zodra je retouraanvraag is goedgekeurd ontvang je een e-mail met verdere instructies.
Retour voorwaarden
Retourneren is bij ons geen probleem onder de onderstaande voorwaarden:
- De retouraanvraag dient binnen 14 dagen na ontvangst te worden aangevraagd.
- De bestelling moet in de originele verpakking worden geretourneerd.
- De producten moeten ongeopend en onbeschadigd zijn.
- Vermeld altijd het ordernummer of het RMA nummer op of in het retour gestuurde pakket.
*Het herroepingsrecht is uitgesloten voor producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden in redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne.
Als je retourzending voldoet aan alle voorwaarden zal je retour uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst in behandeling worden genomen. Bewaar de Track en Trace code van de retourzending goed totdat wij je retour zending hebben ontvangen. De kosten voor het retour sturen van een bestelling zijn voor eigen rekening.
Er kan waardevermindering in rekening worden gebracht wanneer het geretourneerde product niet voldoet aan alle retourvoorwaarden en/of onverkoopbaar is.
Snel antwoord op je vraag
Wil je jouw bestelling retour sturen? Dat is mogelijk. Je kan een retour aanvragen door in te loggen in je account. Onder “bestellingen” vind je alle bestellingen die je bij Happy Head hebt geplaatst. Kies de bestelling die je wilt retourneren en klik op de knop “retour aanvragen”. Vervolgens zie je een overzicht van de producten die je hebt besteld. Selecteer het product of de producten die je retour wilt sturen. Klik op retour aanvragen en wij zullen je retouraanvraag goedkeuren als het verzoek aan de retourvoorwaarden voldoet. Zodra je retouraanvraag is goedgekeurd ontvang je een e-mail met verdere instructies.
Het retourneren van je bestelling is voor eigen rekening. Mocht er helaas door ons iets zijn mis gegaan met je bestelling dan kun je contact met ons opnemen voor een gratis retourlabel.
Retourneren is bij ons geen probleem onder de onderstaande voorwaarden:
- De retouraanvraag dient binnen 14 dagen na ontvangst te worden aangevraagd.
- De bestelling moet in de originele verpakking worden geretourneerd.
- De producten moeten ongeopend en onbeschadigd zijn.
- Vermeld altijd het ordernummer of het RMA nummer op of in het retour gestuurde pakket.
Als je retourzending voldoet aan alle voorwaarden zal je retour uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst in behandeling worden genomen. Bewaar de Track en Trace code van de retourzending goed totdat wij je retour zending hebben ontvangen. De kosten voor het retour sturen van een bestelling zijn voor eigen rekening.
Onze excuses als we het verkeerde product naar je hebben opgestuurd!
Neem contact met ons op via onze contactpagina en we zorgen ervoor dat je het juiste product zo snel mogelijk thuis ontvangt. Het verkeerde artikel kun je gratis retour sturen met het door ons verstrekte retourlabel.
Wij nemen je retourzending zo spoedig mogelijk in behandeling zodra wij deze hebben ontvangen. Je retourzending zal in de meeste gevallen binnen 1 à 2 werkdagen zijn. Als de retourzending aan de voorwaarden voldoen zal het geld teruggestort worden naar het rekeningnummer waarmee de bestelling betaald is. Je kunt het teruggestorte bedrag binnen 1 à 2 werkdagen nadat de terugbetaling is afgerond op je rekening verwachten.
Je volgt de zending van je retour met de Track & Trace code van de retourzending. Hiermee kun je zien wanneer de zending bij ons is afgeleverd. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen kun je de status van je retour zien in Mijn account.
Ben je toch van gedachten veranderd? Als je wat anders wilt kiezen annuleer dan je bestelling. Zodra je de bestelling geannuleerd hebt kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Heb je de bestelling al thuis ontvangen? Vraag dan een retour aan en plaats een nieuwe bestelling met de juiste producten.
Kan ik een product toevoegen aan mijn bestelling?
Ja, dat is in de meeste gevallen mogelijk. Neem contact met ons op en wij zullen je hiermee assisteren.