Waarmee kunnen we je helpen?

Heb je een vraag? Onze veelgestelde vragen pagina is de snelste manier om hulp te krijgen. Vind je antwoord in de meestgestelde vragen of zoek eenvoudig antwoorden per onderwerp.

Mocht je het antwoord op je vraag hier niet kunnen vinden, neem dan vooral contact met ons op. Vergeet niet zoveel mogelijk informatie mee te sturen zoals je ordernummer en andere relevante info. Dan helpen we je graag!

Meestgestelde vragen

Op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur besteld, is de volgende dag in huis. Om aan een zo snel mogelijke levering te voldoen worden al onze producten uit eigen voorraad geleverd.

Plaats je een bestelling tussen vrijdag 16:00 en zondag 23:59, dan word je bestelling op maandag verzonden. Je bestelling wordt dan in vrijwel alle gevallen op dinsdag bezorgd.

Zodra je een bestelling hebt geplaats kun je deze volgen. Onderaan onze pagina vind je de ‘Volg mijn bestelling’ knop voor de meest actuele status van je bestelling. In de mail ontvang je de Track & Trace gegevens van de zending.

Versturen naar België:
Bestellingen die verstuurd worden naar België worden in de meeste gevallen binnen 1 à 2 dagen op het afleveradres afgeleverd door PostNL.

Via ‘Volg je bestelling’ onderaan de pagina onder klantenservice kun je direct de status van je bestelling zien. Je hoeft hiervoor alleen je bestelnummer of het e-mailadres die je hebt gebruikt tijdens het afrekenen in te vullen.

Daarnaast ontvang je altijd een verzendbevestiging met de Track & Trace gegevens van je bestelling in de mail zodra je bestelling is verzonden. De actuele status van je pakketje is direct zichtbaar op de PostNL website door op de link te klikken.

Wil je jouw bestelling retour sturen? Dat is mogelijk. Je kan een retour aanvragen door in te loggen in je account. Onder “bestellingen” vind je alle bestellingen die je bij Happy Head hebt geplaatst. Kies de bestelling die je wilt retourneren en klik op de knop “retour aanvragen”. Vervolgens zie je een overzicht van de producten die je hebt besteld. Selecteer het product of de producten die je retour wilt sturen. Klik op retour aanvragen en wij zullen je retouraanvraag goedkeuren als het verzoek aan de retourvoorwaarden voldoet. Zodra je retouraanvraag is goedgekeurd ontvang je een e-mail met verdere instructies.

Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste afleverpoging van PostNL, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace of via de mail.

PostNL laat dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is:

  • Ze komen de volgende dag terug
  • De bestelling ligt bij de buren
  • De bestelling ligt bij een afhaalpunt

Bij Happy Head kun je eenvoudig al je bestellingen plaatsen en afrekenen met alle vertrouwde en meest gebruikte betaalmethoden. Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • Visa
  • Mastercard
  • Apple Pay
  • PayPal
IDeal
Visa
PayPal
MasterCard
Apple Pay

Heb je een vraag over een product of je bestelling? Stel je vraag eenvoudig via ons contactformulier, de mail of dien een terugbelverzoek in. Om je vraag zo goed en snel mogelijk te beantwoorden vragen we je om zoveel mogelijk informatie met ons te delen.

Daarnaast hebben we de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet. Hierin hopen we al je vragen te beantwoorden. Mocht je vraag er niet tussen staan neem dan gerust contact met ons op.

We beantwoorden elke e-mail binnen 24 uur, van maandag tot vrijdag, met uitzondering van feestdagen.

Ben je toch van gedachten veranderd? Als je wat anders wilt kiezen annuleer dan je bestelling. Zodra je de bestelling geannuleerd hebt kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Kan ik een product toevoegen aan mijn bestelling?
Ja, dat is in de meeste gevallen mogelijk. Neem contact met ons op en wij zullen je hiermee assisteren.

Verzendkosten
Alle bestellingen vanaf €35,- worden gratis bezorgd. Bestel je iets onder de €35,- dan rekenen wij €7,25 verzendkosten. Mocht je bestelling in een brievenbuspakje verstuurd kunnen worden dan zijn de verzendkosten €4,75.

Bestellingen die verstuurd moeten worden naar België worden gratis bezorgd vanaf €100,-. Voor bestellingen naar België onder de €100,- rekenen wij €9,50.

Retourkosten
Het retourneren van je bestelling is voor eigen rekening. Mocht er helaas door ons iets zijn mis gegaan met je bestelling dan kun je contact met ons opnemen voor een gratis retourlabel.

Zoek antwoorden per onderwerp